zaterdag 5 juli 2008

Dag 5 en 6: foto's deel 4





4 opmerkingen:

pleispark zei

HALLO KAREL EN ELKE,
We zijn altijd heel blij nieuws van jullie te horen, de blog is een heel goed idee geweest ! Nogmaals, hier zo geen spectaculaire gebeurtenissen als bij jullie. Karel, waren dat nu echt cavia's of was het kippebout ? Gelukkig is er voor Elke ook nog wat vegetarisch op het menu, al moet je wel uitkijken . Lijkt me ook heel leuk dat jullie andere reizigers tegenkomen. Zo te zien is alles OK en maak ik mij geen zorgen. Met het uurverschil is het ook moeilijk te telefoneren (als het hoe dan ook al mogelijk zou zijn) , de blog is prima. Hou jullie goed en tot de volgende keer,
Hilde
Groeten van papa. Hij werkt nog twee dagen, daarna is het veertien dagen volledige rust. Gisteren was Noortje op bezoek, het wordt een echt juffrouwtje...

an zei

Als ik dat hier allemaal lees, verwondert het mij dat jullie daar in de brousse telkens internet vinden om te bloggen ! Ik droom lekker weg bij jullie avonturenverhalen en foto's. Behalve dan bij de culinaire ;-) Dikke zoen, ook van Pindanoot en Gerdman !

Eva, Tom en Aiden zei

pindanoot?
ben je zwanger An?


Ben blij dat alles goed verloopt daar en dat jullie toch wat andere reizigers tegenkomen.
en waarom verzweeg je wijselijk dat het een Amerikaan was Karel?

groetjes
Eva (en pruts), Aiden & Tom

an zei

Dag Eva,

Nee, hoor ! Nora noemt zichzelf "Nootje" en wij maken daar Pindanoot van... :-)

Jij trouwens proficiat !